توجه به برخی از عوامل هنگام خرید و سفارش تقویم رومیزی بسیار مهم است
نوشته شده توسط : حسین احمدی

توجه به برخی از عوامل هنگام خرید و سفارش آن بسیار مهم است. این آموزش برای کسانی که به زمینه گرافیک و طراحی علاقه مند هستند بسیار مفید است و می تواند نکات زیادی را به این گروه آموزش دهد. شما می توانید در هر فصل 12 برگ از این تقویم را طراحی کنید و به یاد داشته باشید که رنگ ها با توجه به رنگ فصل و هماهنگی رنگ تعیین می شوند. برخی از محصولات نیز بسیار خاص و منحصر به فرد طراحی و ساخته می شوند. بهترین هدیه سال نو برای کارمندان شما که علاوه بر زیبایی و استفاده زیاد با چاپ آرم و استفاده از رنگ سازمانی شما در مارک تجاری و بازاریابی محصول یا سازمان شما ابزاری بسیار م effectiveثر و کارآمد است. تقویم رومیزی طبیعی: شرکت تبلیغات گستران پایتخت به دلیل استقبال زیاد مشتریان ، هر ساله نمونه تقویم رومیزی را با تصاویر ایرانی از طبیعت ارائه می دهد. امسال مدل تقویم رومیزی طبیعت در قالب 12 برگ آماده فروش است ( 24 صفحه) از تصاویر طبیعی زیبا. بودن.

اعتماد سازی: هنگام فروش یک کالا یا ارائه خدمات ، فروشنده یا مدیر باید تا آنجا که ممکن است در جذب مشتری و اعتماد سازی به او تمرکز کند. استفاده از بهترین مواد ، همراه با تبلیغات برجسته و طراحی های خیره کننده ، توجه بازارهای داخلی و خارجی رقابتی را به خود جلب می کند. در حال حاضر ، تقویم یکی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی رسمی Gifto Group است که گروه طراحی Gifto برای جلب توجه بیشتر مخاطبان و مشتریان به روش های خلاقانه ، آن را در قالب تقویم رومیزی طراحی و تولید کرده است. شاید این ایده که شما می توانید هر ماه با سفارش تقویم رومیزی یا اختصاص دادن عکس های ویژه از عزیزانتان ، سفارش بسیاری از افراد را به سمت برند شما جلب کند که چقدر زیبا و عالی خواهد بود.

چاپ پایه تقویم رومیزی معمولاً در 12 یا 13 و 15 برگ به عنوان پیشخوان ماهانه یا 48 تا 50 برگ به عنوان شمارنده هفتگی چاپ و تولید می شود. به دلیل استفاده از کاغذهای براق کمتر و همچنین چاپ صفحات ، قیمت تقویم رومیزی ماه مناسب تر است. زیرا در بیشتر دفاتر و شرکت ها یافتن تقویم رومیزی تبلیغاتی روی میز کمتر اتفاق می افتد. آنها اغلب قبل از سال جدید هدایای تبلیغاتی ارائه می دهند. تذهیب پس از ساخت الگو بر روی دستگاه تذهیب چاپ می شود که اغلب توسط آرم و آدرس مشتری تولید می شود. همچنین از خدمات اضافی مانند UV محلی ، تذهیب و جعل نقره. در این صفحه معمولاً می توانید از مهر زنی ، چاپ روی صفحه روی کاغذ ، مهر نقره یا مهر زر استفاده کنید.

کاغذ براق با وزن های مختلف یا کاغذ فانتزی معمولاً هنگام چاپ تقویم رومیزی پایه استفاده می شود. در این آموزش ، هنگامی که با قرار دادن صحیح عناصر مختلف تقویم و طراحی آن با حالت های مختلف رنگ در طراحی و ایجاد سند اصلی آشنا شدید ، این تقویم در نهایت به یک موچاپ سه بعدی تبدیل می شود. تقویم رومیزی بر اساس سال 1400 با طراحی های متنوع مناسب برای تنظیم جدول و بررسی تاریخ است. با نزدیک شدن به سال جدید ، دلایل مهم بسیاری برای سفارش تقویم رومیزی 1400 وجود دارد. نیاز به استفاده از یک تقویم زیبا و با کیفیت بالا با آرم خود ضروری است تا آن را به بخشی جدایی ناپذیر از هر جدول تبدیل کنید. آنها نوعی محصول هستند که با اقدامات هوشمندانه طراحی و به بازار عرضه می شوند.

یا سفارش طراحی تقویم را ثبت کنید. برای تنظیم متن در پایین تقویم ، می توانید از لایه هوشمند "Mokap Frader" مشابه لایه قبلی استفاده کنید و متن یا عکس را به آن اضافه کنید و ذخیره کنید. هنگام سفارش آنلاین می توانید به راحتی از مشاوران متخصص ما در این زمینه راهنمایی های لازم را دریافت کرده و پس از بررسی انواع محصولات ارائه شده و دریافت دستورالعمل های لازم ، سفارش خرید تقویم رومیزی را ثبت کنید. پس از بررسی های لازم می توانید اقدامات لازم را برای یک خرید بی نظیر و هوشمند انجام دهید. اگر می خواهید محصولی با عملکردهای ذکر شده خریداری کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تقویم رومیزی 1400 را سفارش دهید. ابتدا به نمونه های کلی تقویم رومیزی تولید شده در اینجا نگاه کنید و سپس برای اطلاعات بیشتر یا سوالات با شماره تلفن های شرکت تماس بگیرید. به قیمت

علاوه بر تقویم رومیزی ، می توانید تقویم های فصلی 4 صفحه ای را با یک نگهدارنده کلیپ چاپ کنید ، همه تقویم های دیواری را به طور انحصاری چاپ کنید و اگر زمان قالب بندی تیم ما از 8 تا 12 ظهر همان روز است ، یک روز ارسال کنید. همه چاپ و کارهای بسته بندی در همان روز تا ساعت 8 بعدازظهر آماده و برای حمل آماده می شوند. فکر می کنید چند بار در طول روز تاریخ روز را می دانید؟ پاسخ همه سوالات به تقویم برمی گردد ، تقویم یکی است n از بهترین و کاربردی ترین ابزارهایی که همه در طول روز به آن نیاز دارند. مانند تقویم دیواری ، تقویم رومیزی نیز می تواند حس شخصی سازی را به ترکیب دکوراسیون اضافه کند.

این تقویم ها با نگهدارنده اتوماتیک ، پایه موبایل در حالت افقی و عمودی ، یادداشت های یادداشت برداری و ساختار محکم و همچنین امکان شخصی سازی ، یک تقویم با دوام و کاربردی برای سازمان یا شرکت شما خواهند بود. با یادداشت برداری همه کارها را به موقع انجام دهید. برچسب زدن ، یادداشت برداری و قرار دادن عکس ایده آل هایی هستند که هرگز از مد نمی افتند و هنوز هم بسیاری از این نوع تقویم ها را دوست دارند. تقویم رومیزی منبع وقایع یک سال است ، اما تنها وظیفه تقویم نیست ، بلکه می تواند با چاپ برند و ارائه محصول یا خدمات شما به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

یک تقویم رومیزی چاپ کنید که اطلاعات کاملی در مورد این رویداد فراهم کند وقایع و رویدادهای فرهنگی ، اجتماعی ، تاریخی و مذهبی سال نیز می تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده شود. با کمک این تقویم ها می توان به کودکان ، روزها ، ماه ها و رویدادها آموزش داد. تقویم رومیزی در طول سال به طور مداوم روی میز کار در دفتر یا خانه کارمندان یا همکاران شما قرار خواهد گرفت ، استفاده مداوم از تقویم و مراجعه مکرر به آن ، این دستگاه کوچک را به عنصری موثر و مهم برای مارک کالا یا شرکت شما تبدیل کرده است .

برنامه ها ، قرارها ، برخی از تاریخ ها و سالگردهای مهم را مدیریت کنید. اولین مسئله طراحی و پیروی از نکات استاندارد چاپ تقویم رومیزی است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که می توان از این محصولات در هر مکان استفاده کرد. نکاتی برای طراحی تقویم رومیزی وجود دارد که برخی از آنها در این مقاله آموزشی آورده شده است. هر یک از دروس این درس شامل طراحی یک محصول تبلیغاتی است. بنابراین ، دروس دوم تا هشتم این آموزش ، نحوه طراحی محصولات زیر را آموزش می دهد. اکنون با این شرایط نمی توانید انتظار داشته باشید که فقط یک تقویم رومیزی خام بخرید و آن را هدیه دهید ، این تقویم دسک تاپ نمایندگی شما خواهد بود. تا مردم را با زمینه کاری شما بیشتر آشنا کنند.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: